Frajdäj!!

Tjoppsansnoppsan!

Typ godmiddag för min del som har varit vaken sen halv fyra imorse. Ajaj i cepelederna. Ligger jag på rygg får jag ont i axlarna, ligger jag på sidan får jag ont i höften och armarna och ligger jag på mage så får jag ont i nacken. Man ba HUR FAN SKA MAN SOOOOOVA RÅ!? 

Vaknade ovanligt pigg iallafall och låg och vände och vred på mig i krullets säng tills klockan ringde halv sex. Världens morgontröttaste pojkvän har jag. JAG fick dra han upp ur sängen. JAG Som inte börjar förens elva idag. Hujedamej! Kokade iallafall kaffe och dukade fram frulle till oss, magen kurrade liksom sönder. Fil, kuddar och ostmacka. Det är njutning på hög nivå. Bortskämda pojke!! Sen hängde jag med Krille i bilen och fick skjuts hem. Sedan dess har jag druckit ännu mer kaffe (typ tre koppar?) och pluggat geografi. Har prov idag och jag känner mig helt lost i vad som komma skall, typ.

Har inga färska bilder tråkigt nog.

2006/7? typ.


Förresten, DET SNÖAR JU FIFAN UTE!!! Wohoooo living the dream..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0