Fredagsmys ♥

Hopplahejsan nu håller alla tummarna för att jag åtminstone får ett fjuttigt G på provet.
Röv att jag kommer på grejer som jag missat nu efteråt. Segtänkajävel.

Nu är det iallafall helg och jag höll på att bli ihjälslagen av Elin nyss som tryckte in dörren medans jag höll emot.. Ehehe jag hade råååkat ta hennes linne ur tvätthögen. Hon får la helt enkelt lära sig att hålla reda på sina saker? ;)

Sitter och väntar på att krilleboy ska bli färdig och luffa hit så vi kan åka till badmintonhallen. Nu jädra ska han få smisk så det skriker om det. Hehe. Han är så stolt över att han vann ett set över mig sist ;)

Senare blir det middag i Åled hos hans föräldrar. MYYYYYS!


Kommentarer
Postat av: nyfiken

Förlåt för att jag frågar, men är du ovän med hon denise som du umgicks med förut?:/ tråkigt isf för ni verkade vara väldigt bra vänner!

2012-01-20 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0