Godmorgon vettja.

Hajpådaj!
 
Lill-lörre idag dåva. Ska ni ut och rajtantajta? Själv måste jag sitta med huvudet ingrott i geografiboken. Prov på fredag och jag fattar ärligt talat inte hur jag ska få in allt.. Vulkaner, bergskedjor... vem fan bryr sig? Någon som blev träffad av intressepilen? Nä. tänkte väll det. Bara einstein som hade brytt sig. Också ägghuet såklart.

Frukost i magen och redo för dagen. Typ.


Slutar 13.10 idag, skönt. Hinner chilla lite innan jag måste cykla till villan. Samtal med terapeuten står på schemat. Sedan ska jag till tandläkaren för en årlig koll. Tur mammse och pappse betalar för fyihelvete vad dyrt det är att fylla 20?! buhu. vill into bli gammal!



JÄDRAR vilken handbollsmatch det var igår då! Blev helt svettig fifän. Krille och Fanne joinade vår family och Ojsi vilken stämning vi fick till det. Blev nästan rädd för mig själv, som vanligt haha. HEJJA SVERIGE!!

Älsklingen sov hos mig inatt. Gud vilken underbar människa. Vi låg och pratade längelänge om ALLT.
Synd bara att han typ inte vaknade av sitt alarm imorse så klockan sex när min klocka ringde så fick han stiga upp och cykla och hämta bilen eftersom han missade bussen. Snutte då ♥

Nu kaffe och vakna med the voice innan den trevliga cykelturen till skolan börjar..

ADIOS AMIGOS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0