Goodmorgon lördag? fredag?

Jag har noll koll på dagarna, verkligen NOLL koll. Det hade lika gärna kunnat vara tisdag idag. Förvirrad flicka jajemensan. Jag längtar nästan tills skolan börjar (NÄSTAN). Rutinerna finns liksom inte just nu. Som idag när jag vaknade tio och undrade om det fortfarande var kväll (var trött som en grisaknoe fortfarande och då la jag mig ändå vid tio igårkväll..)?

Lite pics från i torsdags innan underbar på mårtensson.


Mumms på krilleboys armar ♥

you talking to me?




och såhär snygging är jag idag (har inte kommit ur sängen ännu hehe)


Dagens planer är att hjälpa pappa med lite ärenden, kolla ny garderob
eftersom min snart brakar ihop och sedan en löparrunda med hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0