Häj

Wääääj.

Ett välbehövligt samtal på villan senare och jag är pepp på livet igen. Vad hon kan få mig att tänka efter min kära behandlare. Seriöst. Det är liiite scary att hon ser rakt igenom mig. Peppsamtal till tusen iallafall(eller okej jag pratade väll 98% av tiden..).

I förmiddags kom en liten Sannispannis med sötaste Leon och hälsade på på skolan (Krilles syrra + barn för de som inte fattade det ;)) Hennes & krillots mor jobbar ju på skolan och Sanna bor i Jönköping med sin pojk men är nere och hälsar på i Halmstad i veckan. Miiiih. Jag vill ha bebbeeee!! Jag älskar bebisar, så grymt jäkla underbara och söta att man vill äta upp dom :')

Ikväll blir det hinduismplugg hos kimgerly breko hehöhih. Jag har köpt pluggodis för det mååååste man ha om man ska kunna plugga flitigt! Dock om jag känner mig och Kim rätt så blir det nog en hel del flum också.. lälälaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0