Heyyo

Godmorgon!
 wazzuuuuuup??

Solen skiner, Petris skiner, allting ser ljust ut. Precis så som det ska vara!

Helgen då.. jag säger bara wooooppaaaaaah!!! Hahah, jäklar vilken underbar fredag jag hade med mina kära vänner. Holabalola! Jessikas dansuppvisning, chinesfood på New Shanghai, förferre hos Kimpa och sen fullt ös medvetslös ute på krogen. En helt perfekt kväll/natt. Faaaaast, kanske liite för mycket av det goda visade det sig dagen efter.

Har nog aldrig varit så bakfull som i lördags.. ISCH! På mammsens födelsedag och allt. Fifän vad mitt samvete tog stryk. Men men. Jag lever för det. Åt iallafall middag med familjen och chillade tills jag mådde bättre. Cyklade hem till Krille och spenderade kvällen i hans armar.

(jag agerade frisör också, ujuj vad hon är fin den där christina ;) haha)


Igår tog vi bilen till Tylösand och gick en långpromenad hand i hand. Mys på hög nivå. Sen handlade vi och lagade en utsökt middag. Stuvade makaroner och falukorv (underskattat, JA.), svimma inte nu men det var MITT förslag. Bort med ätstörningen fram med Petra. Godis, teve och mys sedan somnade vi väldigt gott!





Idag är det skola 11.40-15.00. Sen måste jag plugga engelska och hinduism. YEEEEEAAAYYY!!!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0