HOLA MIS AMIGOS!

lite spanskish sådär på kvällskvisten sitter la aldrig fel? hehe.

Jahapp. Kväll igen? Haha nä, skämtar. Men är det bara jag som tycker tiden går snabbt nuförtiden?!
Skoldagen gick snabbt, förutom religionskunskapen som var i över 1½ timme. Suck å stön du hör min bön. På naturkunskapen har vi näringslära, man ba yeeeehaaaaa utmana mig! Nä skojarN där med. Inte nog med det så läser vi om relationer, missbruk och familj på psykologin. YEHA där med. not..

jäjä. skitire, terapi förfan.

Jag och mamma åt nyss middag, tacos ♥ och nu ska vi spela lite alfapet innan det blir läggdags för los pensionäros ;)

Fresten så saknar jag min pojkvän. JA, vi sågs igår. Men jag får liksom inte nog. Han är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0