Hola!

Ungjävlen på bilden nedan skrämde mig som fan imorse.

Elin: Äh inte skola idag? ;ooo
Petra: Nej vafan skolan imon pucko ;o;o
Elin: Men Kim och jessika är ju i skolan?
Petra: SKOJARU??

(skickar snabbt som fan till Kim och frågar om det är skola idag)

Elin:
Ja :D
Petra: Åh cepe :@@@

Det var alltså ingen skola idag (som jag trott att jag visste men blev rädd att jag tagit fel ändå...)
Bajsbarn.
Vaknade alltså vid halv tolv och det var då skitungen fick mig att hoppa upp ur krilles sköna säng i onödan. Det var ingen idé att lägga sig igen, plus att jag fick lite panik att klockan nästan var tolv. Skulle ju vända på dygnet nu inför skolan imorgon men det gick ju bra? heh. fan. Aja, första natten på riktigt länge jag har sovit riktigt riktigt gott.

Gick upp, städade lite tills magen började kurra. Åt en gofrulle, klädde på mig och tog bussen hem.

Tänk vad skönt att slippa äta efter rösten i huvudet. Jag har dock aldrig varit en frukostmänniska men idag var det redigt gotte med frullibulle! Mer smör = mer smörjmedel för magen. That´s true! Min mage fungerar så mycket bättre nu än när jag bara åt yoghurt, hallon och leverpastejmacka. Yihaa, släng dig i väggen ana :)

Annars då?

Eh jo. Min eftermiddag har gått ut på att försöka peppa och klä på elin inför en inlines-tur med vår käre bror. Det gick..tillslut ganska så bra faktiskt. Trots att det var två pessimister jag åkte med ;) Hehe.

Ikväll blir det chill och tidig läggdags!
Skola imorgon(ELIN!!!!!!!:@).

Tjingetjongbong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0