Kaffe tack!

Godmorsning!

*Gäääääsp*

fifan vad trött jag ääääääär -.- Sömnen är åt helvette på senaste tiden. Bööööh.
Det spelar liksom ingen roll om jag lägger mig vid nio/tio, jag somnar ändå aldrig innan två.

Idag var jag tvungen att dra mig upp i tid för kl 11 ska jag vara på villan för samtal med min behandlare.
Ska fråga om jag kan få nytt recept på sömnpillerna jag hade innan. Såå gött om jag får bli lite utsövd.



Gårdagen var urmysig! Jag, Elin & Fanne käkade middag på harrys. Kycklingvingar ftw!
Synd bara att min ätstörda jävla hjärna gick igång på det. Men satan så gott det var hehe :)
Tack flickor för en underbar kväll ♥

Slå änte ihjäl maj för bilden nu......;) 2009?


Nä. Kaffe vare ja!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0