Måndag Zzzznark!

Godmorgon!

Redan måndag igen alltså? Jösses. Dagarna går fort som fasen nu. Studenten snart woppa!! typ.



Gårdagen var supermys. Jag, Elin och krullet (EEEEELIN har smittat mig med krullet.) tog tåget till varberget där moshän, fashän, brushän, sirrän + pedda redan var. Kalajs stod på schemat eftersom halva min familj fyller år i januari.. Milla den 19:e Matte den 21:e och mammsen den 28:e. Yeeeey, fattig månad.

Efter nästan en heldag i varberget så landade vi hemma igen runt sju. Då borstade jag tänderna och gick och la mig. Har nog aldrig varit så trött! Jisses, somnade redan halv nio. Och om man heter Petra så är det faktiskt ett UNDER.


Försöker TRYCKA i mig frukost. Det är så eckligt. Snacka om att gamla vanliga Petra är på G igen ;)

Skola 9.35-15.05 och sedan (om det inte är fint väder men det ser rätt hopplöst ut) så ska jag skriva på mitt PA som faktiskt snart är klart!

Ha en bra måndag finiluringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0