Ojrå. här var det tomt!

Tjenixenfilifixen!

Jag glömde nog bort att jag hade en blogg igår..
Men detta sysselsatte jag mig med:

♣ Skola 8.25-13.10
♣ Möte på skolan 15-16
♣ Hann hem en snabb sväng
♣ Bilade till staden med far och Elin
♣ Hittade mamma & vi gick till Harry´s
Famijentaikon åt på harrys tillsammans
♣ Medans mor & far var på bio satte jag & Elin oss på Robban.
Kimperlygräjko joinade oss och sen även en Fanneeeee :)
♣ Sen gick dom (vi luktade väll illa eller nått?!) heh.
Krille mötte upp oss och sen hämtade mams å paps oss
Mys och film med my love fick avsluta kvällen ♥

Jag har lite bilder från igår men har inte orkat lägga in dom så vi tar det senare.

Men idag då?

Ovanligt att gå upp före sin ponkeliponk! Han har sovmorgon idag för efter min idrottslektion ska jag, han, mamma och pappa till götet och gå på Mc-mässan. Det ska bli really najszz! En heldag liksom.

Oj, klockan tickar och detta blev ett astråkigt inlägg, men shit the same and play the game.

HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0