Rensa lite tankar kanske?

Det är 2012 nu. Jag har världens bästa familj, pojkvän och vänner.
Det går inte alltid som man vill. Allting blir inte alltid som man vill. Eller hur?

Jag har iallafall lärt mig att ta tillvara på det liv jag har.
Ett liv där jag kan känna lycka, kärlek, vänskap och även ilska och besvikelse.

Man får vara arg och säga ifrån
man får säga vad man tycker
man får må bra lika ofta som man får må dåligt.
där med bastu.

Jag har varit nere på botten nu i över en vecka. Gråtit, skrikit, haft en sjuk ångest över allt, ALLT.
Men jag är inte den som ger upp även om det känns jävligt lockande när man mår bajskåv.

Faller jag så reser jag på mig. Bara du tar min hand igen.



För att vända inlägget till det positiva så har jag haft en underbar dag med min älskade tvillingsyster.
Sån jävla tur att jag har dig Elin.. Vi låter likadant, ser likadana ut (ibland) och tänker likadant.
Jag hade inte velat ha det annorlunda. Du är bäst syster. Je taime ♥



och eftersom jag har varit världens sämsta bloggerska så bjussar jag nu på lite bilder från jul & nyår.

julestrumpan i repris.


En Petra i soffläge i väntan på att farmor & farfar ska komma å se Kalle. Storasyster i en fullt normal position ;)


Julegran och juledukning.


Har dock inte orkat ta något kort på julklapparna men jag fick:

Av Elin:
♥ Hello Kitty hårfön (för att jag snor hennes hela tiden..)
♥ Tandbleknings borste (Pik? hehe)

Av Mams & Paps:
♥ 600 :-
♥ swebars
♥ polkajuleskumtomtar
♥ mysbyxor

Av Milla & Mattias (syster & bror):
♥ 2500 batt (eller hur det stavas?)

Av farmor, farfar, mormor, tomas, moster och morbror:
♥ 1000:-

Av Denise:
♥ Pyjamasbrallor

Av Krilleboy:
♥ Stickad tröja
♥ Massa godis
♥ Mys tröja

Av Annicka och Olivia:
♥ Nobless-choklad
♥ Plånbok
♥ Läppglans

Av "Jönköping" Sanna, Viktor & Leon:
♥ GOTTIGOTTE!


 



Nyår

Firade jag, Krille och Challe hos Syster och Pedda i Varberg.

Pedda "vaskar" dyr champagne!!!!!! jävla 08. heh. SkämtarN.


Koooooo(L) som man är. Lånade Peddas glasögon med backspeglar i. Denni!


Tjena kexet sitter du där och smular?


Bakispromme (för dom som drack igår vill säga ;)) i fina Varberg.


Världens bästa storasyster och storebror ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0