Segaste dagen i veckan is over, YIHAA!

Heeeeya!

Allt bra eller? Tisdagen är snart över and I like it! Schemat suger på tisdagar. Går från 8-15.35!
(Hahaha, kom på att det inte var sååå länge ändå nu när jag skrev det :$) Jag har varit kungen av flum idag.
Holymakaroni, stackars mina kära klassbuddies ;) Fast okej.. Dom borde faktiskt vara vana vid dethär laget!
Tur jag har pingu som är likadan MWEEEEP!!!! :) Ja.. ni ser ju själva. Ska nog gå och kolla om det finns något gotte att äta. INTE MER SOCKER BARA! då kommer jag aldrig somna ikväll hehe.

Ovanligt att jag saknar min pellefjonk? (Krille hade garvat åt hans nya smeknamn om han visste om dem.)

Mohaha. Närå..

Ikväll blir det gos med min kära syster. Hon har sovit borta två nätter och jag saknar henne också som sjuttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0