Tack älskling..

Godmorgon!
 Sovit gott?

Det kunde jag har gjort om inte min kära pojkvän hade ringt när jag hade somnat igårkväll. Jag somnade sjukt tidigt men det var så himla skönt för jag slapp känna all ledvärk å skit. Och ärligt talat trodde jag att det var väckarklockan som ringde.

Petra: Hallå?
Krille: Tjena älskling
Petra: Ehm Hej ZzzZ
Krille: Sover du?!
Petra: Inte längre!
Krille: Haha förlåt hjärtat

Sen tvingade jag ponken att sjunga godnattvisor för mig. Fint som snus. Sen somnade jag om efter en timme.

tycker om dig ändå ♥


När klockan ringde imorse höll jag på att slänga den i väggen. Varför går natten så snabbt när man väl kan sova?! bajjeockså. Satte på vakna med the voice (morgonens underhållning!!) och insåg att varken björken eller öqvist var där. VAFAN?! Någon svängberg å en till tydligen? Vem döper sig till svängberg? Knäppt som fan.

Aja. Snart ska jag göra det sista innan jag måste traska till skolan.
Idrott första lektionen och jag fasar faktiskt. Har så ont i mina jävla leder.. BUHU. YÄYÄ.


Heysvey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0