En sketen lejten onsdag också bullen på det.

Petris today.
 
Tjaaaaaaa.
 
Har sommaren äntligen kommit till Halmstad tro? Shit, can´t belive it.
Kul ju att man har spenderat dagen med att städa trappor. Yäääääähj!!!!
not.
 
Jag har besökt Elins jobb efter jobbet på ett äldreboende och lämnat mitt CV där. Det lät lovande så nu håller alla tummarn tycker jag!! Vantrivs med att gå upp å ner i trappor helt jävla alone varenda dag. Så nu har jag bara detta tills jag får något annat, vilket ju lät positivt! :D Till på köpet så får jag och älsklingen reda på om vi får den lägenheten som vi har sökt i nästa vecka! WIIIIEEE sambolife ♥
 
pussgurka
 
Livet rullar nu asså.. Och ikväll ska jag och Elin till Bullen med Fanne å Lisse(??!)
Aa mm saknade flickor detdär. Såatte. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tove

fiiiina bixor! vetu pertis, vi ses snart?!? <3 <3 <3

2012-07-08 @ 09:12:24
URL: http://saccharum.blogg.se
Postat av: Tove

skrev jag pertis? ja det kan du ju också vara..

2012-07-08 @ 09:13:10
URL: http://saccharum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0