Host, snörvel, snyft

Godkväll.
 
Fyfan vad pissed off jag mår. Igår började min rethosta och sen dess har den typ rivit upp hela min hals. Mm, inte okej. Dessutom missar jag jobbet IGEN för att min kropp inte sammarbetar med mig. Jävla skit. Jag får ångest när jag inte har energi eller kraft att orka jobba. Min älskling har semester men har dock tagit hand om mig idag. Han är så gullig, gick och handlade hostmedicin och halstabletter i förmiddags. Muh min finis detdär ♥
 
Sen har jag även blivit bjuden på mat, honungsvatten och massa annat gotte eftersom han verkar tro att jag svälter ihjäl annars haha. Har ingen matlust alls så det är bra att han finns min lille hjälte!
 
Nä nu ska jag bädda ner mig med snorpapper, hosmedicin, alvedon och min kärlek.
 
Vi hörs å sånt. Fin helg har jag haft iallafall, så det så.
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Vad har hänt mellan dig och Denise egentligen?=( man ser ju aldrig er tillsammans längre!

2012-07-12 @ 19:42:39
Postat av: Emelie

Usch, vad du verkar dra på dig sjukligheter :(

2012-07-15 @ 18:36:39
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sv: Haha go du är!
Hur är det med dig nu för tiden? :) Kram!

2012-07-17 @ 19:35:34
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0