Underbara helg ♥

Heeeeeeeejsvej i lingonskogen.
 
Vetni? Ae inte jag heller. Men fan vilken galet bra helg jag har haft! Kände mig så mycket piggare i fredags. Pigg å glad kexchokelad! Kan ha varit för att jag nu kan sluta oroa mig i onödan varför jag inte mår bra. Faktiskt så blir det mycket bättre i både kropp och själ om man inte oroar sig i onödan (Eh. hörde du det Petra? aa bra.).
 
Så min fredag bestod av sovmorgon till nio, städa rummet, äta frukost och sen låna bilen till villan. Regnet öste verkligen ner så pappa var snäll och lät mig ta bilen för en gångs skull :) Samtal om rädslor, fobier å fan å hans moster (inte bokstavligt heh.) senare så traskade jag ner till Krille. Gott mos att han bor mitt i stan ellöh? ;) Aa aa!
 
Konstnären a la Petra.
ska föreställa mig and Elin.
 
Vi hann till buffén på blue thai och åt oss proppmätta. Sen strosade vi runt i stan i en timme och sen hem till Krille och tillslut bilade vi hem till mig. Tog en promenix till hemmakväll, hyrde film och köpte en jäkla massa gotte. Mysade och filmade (HAHA! nä inte som det låter buse!) tills det blev läggdags för en styck tröttis Petra som, som vanligt jobbar på lördagar. Suck å stön hör min bön typ. Hujedamej vad strängt det är att ta sig upp när en gosig pojke ligger och sover så sött jämte!
 
Krille in action. Med nallekalle.
"såja älskling gråt inte" ;)
 
Lördagen spenderade vi på furulundsbadet tillsammans med Krilles mamma, syster & Olivia + kompis. Jätte härligt väder och verkligen en urmysig dag som vi avslutade i åled med sill, potatis, fotbolls trick och sen motorcykelfärd hem till mig. Vi tryckte på en film som inte var slut fören tolv. Men jädra så bra den var! "Trust" heter den, ni måste helt klart se den. Kan erkänna att man blev arg som en snok i vissa scener och grät i andra, men så sevärd!
 
bra skit.
 
...Och idag är det söndag. Morgonen har jag spenderat på jobbet. Sen kom jag hem till dukat bord. Frulle & kramas med syster som ä-n-t-l-i-g-e-n kommit hem från peace and love. Petra kan andas ut igen!
 
Efter frukost så tog jag och Krillemannen tag i våra liv och stack till gymmet.
3 km löpning i rekord hastighet + ett styrkepass för både armar, ben, rumpa, mage och rygg.
Nöjd tjej & imorgon är jag på det igen. Nu jädra ska musklerna växa! Men först jobb 7-13.30.
 
 
Där tog inte min dag slut. Nehejdå. Den hade bara börjat och resten av dagen befann mamma, pappa och jag oss i Varberg hos systeryster och Pedda. Så jädra najs att träffa dom igen. Det är för sällan tyvärr.
 
Och nu så, finally - LÄGGDAGS.
 
Godnatt feskar små
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vilken bild på mannen din!
Sedan kanske jag ska ta och se den där filmen, faktiskt... ;)

2012-07-02 @ 15:53:38
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0