Work work, work harder.

Godkväll kära vackra vänner!
 
Ny vecka, ny månad och en ny dag. Denna måndag i all ära har jag vart på jobbet i 6 timmar. Mycket jävla stressigt om man heter Petra och vill att det ska bli så bra som möjligt. Får nog sänka min ribba, för jag gör nog snarare MER än vad jag ska göra. Får liksom inte tid för rast. Knepigt å knåpigt värre. Bättring på G!
 
Ikväll har jag hjälpt mammsen på lotten, grillat och försökt chillat. Jag somnade en timme efter jobbet och det skulle jag aldrig gjort. Har man inte redan svårt att somna så blir det ju värre med tupplurar på dagen. Men för det tackar jag mina kära sömnisar som blir väl utnyttjade i sådana tillfällen. Mm jo man tackar.
 
Saknar min fina Kerstin. Imorgon ska jag träffa pinglan som tur är. Massa bubbel å sånt jao ♥
 
Nu ska jag lägga mig och läsa. Har börjat på Patrik Sjöbergs självbiografi och jääädra så bra så bra!
Nästan så man inte kan slita sig ifrån den när man väl har börjat läsa ;) Såatte.
 
Nej. hörrni. Nattinatti på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, Petra. Inte ha för höga krav på sig själv! Prestationer är inte vad man värderas över (hela den här se-bra-ut-göra-bra-saker-ångesten, alltså..!), det är hur man är som persooon. Och du är ju rätt fin du, på hela insidan :)

Superbedårande! Ni måtte smitta varandra, så säg ;) ;) ;) ;) (nej, jag flirtar inte, jag är såhääär)

2012-07-02 @ 19:33:50
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0