För jag har tagit studenten, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!

Ska snart komma igång här igen senni. Det har hänt massvis med roliga tings sen sist!

Jag har haft en helt underbar student, firad tillsammans med släkt, vänner & pojkvän + familj.
Att glida runt på flaket var nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv, vilket jäääädra känsla!!

Jag har haft en riktigt tvillingsmysdag med Elin. Vi har tro det eller ej bokat tid för tattooooo. Min ska helt bli för Elin, som ALLTID funnits och finns vid min sida. På latin ska det stå "Alltid nära dig" och Elin skriver nästan samma fast sin på svenska, precis så som hon vill ha det. Den 20:e smäller det alltså och jag är så tjyvens nervös redan nu! Haha! Men det ska gå bra. Om jag får hålla tossan i handen.

Sexy skylt dom ordnade till mig va? YÄÄÄH!! ;)

"I deserve the best"-skylten fick jag av min älskade bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0