Grattis på namnsdagen Petra, jo man tackar hehe!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Petras naaamnsdag hurrahurrahurra..
Höhö. Dock har vi aldrig fått presenter eller uppvaktat namnsdagar någonsin i vår familj.
Meeen iallafall så kan jag hylla mitt fula namn idag, bara för att såatte.
 
Igår var jag hos läkaren och han hittade inget fel på mig. Det tycktes vara en i sittande ångest och oro över något som har blivit långvarig. För oftast (för mig) så får jag ångest och sen släpper det samma dag och sen kan den återkomma. Men nu har jag tyckt att jag har varit så psykiskt stabil att jag inte ens funderat på om det kunnat vara ångest som gjort att jag mått så dåligt. Han skrev iallafall ut ångestdämpande medicin till mig och jag tog den första igårkväll. Hujedamej säger jag bara. Så sjukt trött jag blev! Och konstigt nog lugnare i kropp å själ mot vad jag någonsin kännt innan. Sååå skönt!
 
 
Krilleboy skulle vart hos mig vid halv nio igår kväll men eftersom han är världens tidsoptimist så var han inte här fören halv tio. Då kan jag säga att jag redan hade slumrat av och till i en timme ;) Haha kul flickvän men så blir det när man kommer så sent :* Heuheuhue.
 
Idag är jag ledig från jobbet. Inte sjukskriven utan LEDIG. Vilket inte ger mig lika mycket ångest.
Måste ta tag i mig själv å göra mig iordning. Halv två cyklar jag till villan för sista samtalet med min
behandlare innan mitt sk. "sommarlov".
 
Godmorgonbild från arkivet.
 
Sen ryktas det om någon lunch i stan med pojkelipojken min ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIIIIIIS på namnsdagen!
Och jag hoppas att medicinerna gör någon verkbar skillnad, så att du kan vara den bästa Petra du är.
Förresten händer samma med mig och Martin, han kommer alltid sent, haha..

ÄT INDISKT! Lätt värt!

2012-06-29 @ 11:36:33
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0