Hey hoe lets go.

Nä vafan sägeru petris?
fness.

Jahapp. Det var några dagar sen ju. Eh typ snarare nästan en vecka. Wazzuuuuup?
Jag har spenderat mina dagar med jobb, träning, vänner, pojkvän och en jädra massa mys.

Åhå vet ni vad jag och Elin har gjort idag dååå? TATTAT OSS! fifän asså. Sjukt nöjd chey!!
Jag ska visa er sen. Det ska bara få läka lite först. Jag har en jävla massa ångest för tillfället..
JAG HAR TEEEEEEEEJP PÅ RYGGEN!!!!!!!! fattar ni?!?! TEJP. Urk, euw. Asså fyfan.

Jag sitter som en stelopererad jävla hök och längtar tills klockan ska bli halv
sju så att någon kan ta av det från mig. USCHUSCHUSCH. mår riktigt illa. 

Det blir bara värre och värre med min tejp/plåster/klistermärke-fobi.
Jag hatar det. Kan inte ens äta mina kära äpplen längre.



Pjuh. Nu drog Elin av skiten från en hysterisk Petra. Snart kommer bild!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0