Midsommar 2012

Hej på er!
 
Idag är det söndag och jag har varit iväg och jobbat 3 timmar redan. Alltså gårdagen spenderade jag i sängen från att jag kommit hem från jobbet till att jag somnade för natten tiep. Sleten chey, hehe :)
 
Midsommarafton ägde i år. Jag har alltid tyckt det har varit ganska överskattat men i år var det riktigt kul från morgon till sen kväll! Jag och Krilledutten vaknade upp i Åled halv nio på morgonen och efter det var det fullt ös. Kubbspel, mat, pilkastning, tårta, skrattanfall efter skrattanfall.. ja osv.
 
Midsommarfina Olivia
 
Halv sju skulle vi tagit bussen till Sanneluttan men den åkte så fint förbi oss när vi var påvägen till hållplatsen. JÄDRA BUSSHELVETTE!!!!! :@ Såå. Vi beställde en taxi istället. Eh 600 spänn senare var vi framme hos Sanna. Fint folk, dans, dricka, mata hund och en bussresa hem senare la jag mig så gottigt i min säng. Hela jorden snurrade tänkte jag. Det var nog snarare så att min alkoholiga intag varit för stort under kvällen ehehe.
 
Petrus & Amandus
(jag trodde nog att folk skulle sno mina cider så gick jämt runt med två stycken om ifall att liksom.. eh?)
 
Sannepanne, Matildus & Petrus
 
 Midsommarpuss till min älskling
 
Tog inte några bilder själv mer än den på Olivia och hittade bara dom tre på fejjan hehe.
Ett extra tack till Sannapanna för att vi fick komma!!♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som att ni hade en riktigt klassisk midsommar! Så kul med massor av gemensamma lekar, tehe. Precis som midsommar ska vara.

Förresten, ursöt bild på dig och din pojke :3 Han verkar inte gå av för hackor, han heller. I vått och torrt, va? :)

Taaack. Du är redigt vacker du med. Älskar speciellt ditt fina håååår..

Och ja, tattat dig! Det är fan tappert! Jag som är så nojig för smärta...

2012-06-24 @ 13:58:48
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0