Så mycket frågor, så lite svar.

Vårdplanering på villan idag dåva. Jävligt intressant men rörande.
Vi bestämde att jag ska ha sommarlov till augusti från å med nästa vecka.
Jag är redo och hoppas att jag inte bryts av på vägen. Det är mest terapin
jag är orolig över. Känner ett behov av att prata men maten klarar jag galant!
Jag tror säkert det kommer gå okej utan terapin också för den delen.
En bra början på ett avslut får vi hoppas :)

I augusti ska jag på läkarbesök och kanske sänka min medicin.
Terapi varannan vecka och var tredje/fjärde träffa min behandlare.

Nu är det läggdax efter en energikrävande dag.



Imorgon jobbar jag 6-9 sen ska jag och Krilleboy till gymmet.
Får väll titta lite på fotbollen innan jag somnar, eh typ med ett öga.
HATAR fotboll, HATAR. Sån jävla dryg sport!!

Handboll och ishockey - I like! Där går det iaf snabbt ;)



Kommentarer
Postat av: L

det kommer gå galant, du är ju en så grym tjej!

:)

vill du läsa min blogg så dra iväg ett mail,

puss&kram

2012-06-18 @ 08:12:59
URL: http://bestigaberg.blogg.se/
Postat av: Emsi

Massor med gratulationer till din student, Petra! Du ser ut att ha haft en jättefin bal såväl som student. Väldigt härlig läsning!

Kram på dig ♥

2012-06-19 @ 23:08:20
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0