Segare pojke får man leta efter.

Tjääääna.

Idag har petruspotatis varit mycket effektiv måste jag säga.
Halv åtta ringde klockan imorse och det var bara att stiga upp.
Fixa gröt till mig och Elin, väcka vraket och äta den icke överkokande gröten. 
(ingen pik alls eller så pelin..)

8.40 var vi på gymmet, jag fixade årskort & sen körde vi som fan!
Doktiga cheyer. Klockan elva började vi tvätta och det är vad jag har 
underhållt mig med hela för och eftermiddagen. 

Förutom att jag har lagat en delikat lunch och senare även middag till la familia.



Nu väntar jag på Krilleboy. Han är ju inte den snabbaste om man säger så.
Världens segaste tidsoptimist.. Tur han är söt ändå :)

 Mys, pepsimax, chippe
(som jag känner mig välvärd idag) och film fåre bli.
Sista sovmorgonen imorgon på ett tag. Jobbar helgen och sen börjar det riktiga
på måndag. Men jag klagar inte, har fått en veckas "semester" och det räcker nog ;) 

MONEYMONEYMONEY!

Imorgon står det vårdplanering på schemat. Mamma ska med. Får la se hur det går.
Vill helst bli kvitt skiten och kunna leva mitt liv normalt. Men en bit kvar är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0