Sjuk å sjuk å doktorn imorgon

Isch. Jag mår riktigt illa. Vet inte ens varför jag sitter här. Men har inget annat för mig och jag har legat hela dagen förutom då jag gick ut med grannens hund för att få en nypa luft. Reser jag mig så blir jag yr och mår illa, ligger jag still så får jag ont i hela kroppen och sitter jag upp så mår jag illa. Det är som att välja mellan pest eller kolia (stavning?).
 
Imorgonbitti ska jag ringa till vårdcentralen och försöka få en tid där så snabbt som möjligt. Detta känns verkligen inte bra alls. Mamma börjar bli orolig och det börjar jag med om jag ska vara ärlig. Usch! Återkommer imorgon, hoppas dom kan hitta felet.
 
Nattinatti duvor små ♥
 
Saknar Pelin!

Kommentarer
Postat av: emma

Åå krya på dig, det låter hemskt ju :< hoppas du mår bättre snart sötnos! <3

sv: Vi hade bal fast jag gick inte på den. Tänkte att jag skulle spara pengarna till min reskassa :)
hihi ja jag har skrivit det själv, tack så mycket, vad glad jag blir! <3

KRAAAAM<3

2012-06-28 @ 18:46:53
URL: http://dentelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0