Snart redan en vecka sedan studenten?

Åh. Livet är bra härligt ibland. När man inser vilken underbar omgivning man har.
Familj, pojkvän, vänner, släkt - alla är sånna fantastiska människor.


Idag ringde chefen mig och jag börjar jobba på måndag. Jobbar ju varje helg redan men nu var det en som var tvungen att åka akut till thaiet så då fick jag hennes timmar. Annars hade jag inte börjat förens 1 juli så det känns AWESOME!! Pengar pengar pengar + något att göra ;) Hade fått nippran annars.

Idag vaknade jag 12.20. fattar ni TOLV OCH TJUGO???!! helt crazy. Har nog aldrig sovit så länge utan någon speciell anledning. Brukar alltid vakna runt nio. Skönt med sömn men nu känns det som att hela dagen är förstörd och ändå hade jag inga direkta planer mer än att sticka till gymmet och fixa ett årskort. Tar nog det imorgon för nu kom jag på en lysande idé. Ska kolla med familia om dom vill äta på harrys med mig ikväll. Det var sjukt längesen vi åt ute tillsammans! Känner mig tjockesmock men att det var min idé stärker mig lite. Får väll se om dom vill med.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0