Älskade lilla mamma ♥

det gör så ont att se dig ha smärta överallt. Är det inte armarna så är det benen.
Jag önskar jag kunde bota dig så du också kunde få njuta av livet FULLT UT ♥

Sen att någon idiotisk jävel har gått in på vår kolonilott och SNOTT fem buskar gör ju inte saken bättre.
Hur fan har man samvete till att ta ifrån andra? Helt jävla sjukt.

inte värt att lägga energi på idioter dock.

Jag har varit ute med grannens sjukt söta men förjävligt starka hund. Undra om det var han som gick ut med mig istället? Haha. Men fasen vad kul att promenera med sällskap av en hund. Förutom att jag trodde han skulle käka upp en annan hund så var han hur snill som helst lilla Hampus :)

Nu ska jag bege mig till min sjuklingpojke och sen vid fyra blir det fikadejt med Denise.

HAJSVAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0