Blir aldrig förvånad av nisse

Godmorgon, typ.

Fyfan vad jag hatar min mobil, den funkar fan bara när den vill. Igårkväll satte jag TRE alarm. Hur många tror ni ringde? INGET. Kul, jävligt kul. En jävla tur att jag bara har två lektioner idag så jag inte missar mer iallafall. Men åååååååååååh vad bitter man bliiiiiiiiiiiiiir. Hade jag haft pengar hade jag inte tvekat en sekund på att skaffa en iphone, men nu är fallet inte riktigt så.

, vad händer idag? Jag sitter och kollar Greys i krilles soffa som vi hade som säng inatt. Älskar hans soffa ♥ Haha. Corneliusen smsade innan och frågade om jag ville med och rida på mickedala idag. Skulle ridit Minova men hon var visst tjock i ett ben så hon vilar, men det blir kanske en sväng på Grållan! Hujedamej, det var längesen men fan vad roligt det ska bli!!!! :D


Haha jag vet, assexig brud!


Nu ska jag ta tag i frukost och göra mig iordning. Har sån ångest för att jag missade skolan, men nu är det ju så och hela dagen får inte förstöras för det.

Vi hörs senare! POSSS


Kommentarer
Postat av: Julia

Dumma tekniska saker asså.. xd



hoppas du får en bra dag iaf, red du något ? :)



kramis

2012-03-08 @ 17:08:48
URL: http://juuuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0