De där listorna alltså. Lika roliga att fylla i varje gång.

69 saker du kanske inte visste!

1. Fullständigt namn? Petra Erika Carlstrand
2. Exakt ålder? 20 år och 20 dagar på exakten
3. Vart bor du? Halmstad
4. Bor tillsammans med? Mammse, Pappse & Elin
5. Husdjur? räknas dammråttorna?
6. Färg på ditt hus? gult tegel (bor i lägenhet)
7. När är du född? 3 mars 1992
8. Klass? SPI09B
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Går i skola men sommarjobb har jag, hoppas dock jag får ett annat.
11. När ska du sova ikväll? När jag är så full så jag somnar
13. Duschat idag? Nepp, ska duscha när jag har varit hos vilddjuren med kimsi!
14. Kramat någon idag? Ja min prins ♥
15. Pussat någon idag? Ja min prins ♥
16. Vad har du ätit idag? Frukost a la mig.
17. Dagens klädsel? Möjsbrallor och min rosa stickade kofta
18. Dagens smink? lejte puder för att täcka finnarna som invaderar min hy.
19. Dagens sötnos? Det måste vara krillegos, han är så söt när han sover hihi
20. Dagens roligaste? JAG SJÄLV MOHAHAHAHA.
21. Har du många vänner? Tillräckligt!
22. Hur många har du kysst? Ingen aning!
23. Vem kramade du senast? Pillelillekrille
24. Hur många har du haft sex med? jag har tappat räkningen.. HAHA skämtarN. hemlis!
25. Hur många har varit otrogna med dig? MED mig? eller MOT mig? MED mig en MOT mig en.
27. Har du pojk-/flickvän? Jaaaaao ♥
28. Vem pratade du med i telefon senast? babe!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Kimbus: "Hihuhihi :D"

FAVORIT :

31. Film? Ehm ehm ehm ehm ehm, mamma mia. Eller är jag med på utelistan då?
32. Låt? Drive by med Train fifan!
33. Mat? Tacos, lätt.
34. Drink? Oh. Bålet på min 20 årsdag. Alleballe specialare?
35. Färg? Lila, brunt, svart, vitt... jag vet inte hehe
37. Stad? Halmstad & Gbg
38. Land? Grekland helt klart!
39. Ämne i skolan? Idrott
40. År? 2011 ♥


SENASTE :

41. Personen du tänkte på? Kim, undrar liksom om hon har handlat upp hela maxi snart..
42. Personen du kysste? Hum nu ska vi se.... Haha nä men min fina pojke såklart!
43. Gången du spydde? 4 mars, dagen efter min kära 20års fest. HAHA. isch
44. Gången du grät? Två veckor sedan bannemej!
45. Pizzan du åt? Hazan, ÅH munorgasm.
46. Gången du var i Göteborg? Jaru, jag minns fasen inte!
47. Gången du var i Stockholm? Hos Tovelisa för en miljon år sedan känns det som :(
48. Gången du var full? 20 års festen huhi.
49. Gången du var hög? never been that
50. Personen som såg dig gråta? Krilleboy ♥

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt? Båda!
52. Hund eller katt? voffsing
53. Ut och festa eller hemma och mysa? brås på!
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel, kinect!
55. Singel eller upptagen? Upptagen som fan. heh
56. Hångla eller puss? Puss
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? inget utav det så 1978
58. Ragga eller bli uppraggad? Hohohihi, båda!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Wah. jag hatar att välja, sluta fråga. Svart då. Eller blondt. Shitttt.
61. Blåa ögon eller bruna? Borde gå i terapi för min beslutsångest haha
62. Choklad eller lakrits? saltlakrits!
63. Göteborg eller Stockholm? Båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola zero såfall, ska det va så skade.
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda såklart!
69. Leva eller dö? Leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0