Puss på helgen!

Tjeenää.

allt bra eller? fint med mig. känner mig dock ensam nu efter att ha tillbringat dagen med krilles stora och mysiga family. Underbara människor på alla sätt och vis. Sanna och Carina (krilles mamma & syster) hade vart på gekås över dagen och då undrade Annicka (krilles andra syster) som skulle passa Sannas Leon när dem var borta, om jag ville hjälpa till. Det tackar man fasen inte nej till! Dock har lillfisen vart dålig i några dagar så han var inte så piggus. Men lika söt ändå.

Såatte. En heldag med family a la Gustavsson dåva :) MÖJS!

Tog bussen hem för en timme sen och mina ögon går i kors efter gårdagens partaj.
Underbar på mårtensson med fina flickor och en awesome förfest hemma hos Kim med pizza, dricka & ölspel!
Undrar dock hur Kimsan mår idag? ;) tihihihiii :* Jag är förvånad över att jag själv mår fint som snus... hehe.

Naae. Godnatt på er finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0