Skallebank och villan, bra skit. inte.

Hejhallå.

Jäädra vad fint väder det är idag! helt underbart. Synd man plågas av skallebank och ångest upp över öronen. Sitter i pojkvännens soffa efter ett samtal på villan. Bra men jävligt jobbigt. Ibland känns det som att jag är friskare än vad jag egentligen är. Jag ser mig själv som icke-ätstörd men fan vad skiten tar tid att jobba bort. Varje dag är en ny dag och jag försöker inte skjuta undan min tjockkänslor då jag inte vill vara tvungen att FÖRSÖKA få bort något som inte ska finnas egentligen. Hoppas ni förstår mig rätt. Jag jobbar absolut på att inte känna mig som elefant 24/7 men inte genom att trycka undan det jag känner utan acceptera och jobba på varför det känns så istället. Det har liksom alltid sin anledning.

Igårkväll var jag nära på att bryta ihop i Krilles famn en miljon gånger, men varje gång jag såg på honom så blev det annorlunda. Han är så fin och ger mig tusen komplimanger om hur fin han tycker jag ÄR. När vi hade lagt oss så frågade han om jag var ledsen. Petra du kan inte låtsas längre förihelvete.. "Jag känner mig som en valross älskling, det är skitjobbigt." Efter en lång stunds prat och tröst så somnade vi gott. Snacka om att det tar på energin att vara ledsen.

Vaknade dock hur ofta som helst av en sjuk huvudvärk och illamående. Fattades bara det, ingen sömn inatt heller.. fun.


gårdagens outfit. Vårig och fin. Ja, FIN. FINFINFINFINFIN. hmmpf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0