Vårdplanering a la villan.

Älskade lilla mamma, du anar inte hur mycket du betyder för mig ♥
 

Har precis kommit hem efter en lunch på stan med mamma och Elin. Buffé på bullen. YAMMIIIIE! Innan dess var det vårdplanering på villan tillsammans med min läkare, behandlare, terapeut och mammi. Det var det jobbigaste på länge och min energi ligger på NOLL. Men FAN vad bra det känns nu efteråt.

Min behandling kommer fortsätta nästan som innan. Med terapi en gång i veckan och sen träffa min kära behandlare varannan eller var tredje vecka. Vi var överrens om det då studenten börjar närma sig med stormsteg och jag har olustiga känslor inför det iåmed att jag blir firad ensam för första gången i mitt liv. Annars har jag alltid firat ALLT tillsammans med Elin ♥

Sen ska det jobbas med avslappning och självkänsla. Men jag fick jätte mycket positiv kritik av allihopa. Dom tycker jag har blivit en ny person även om jag har en del kvar att jobba på. Vilket jag är väl medveten om även om det går framåt!

Vi snackade också om medicineringen, då jag tyckte att det kanske var dax att trappa ner på mina antidepp. Dock tyckte läkaren att jag kunde vara kvar på den dosen jag har nu tills efter studenten så min stabilitet kan byggas på ytterligare innan vi trappar ner.  

I år är det jag som står där i min hatt, redo för framtiden ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0