Woooooppah!

Godmorgon :D

För att ha sovit sjukt dåligt inatt så är jag sjukt pigg, yihaaaaa! Jag trodde bannemej jag skulle vara totaly dead idag, men ickesanicke. Hihi. Jag är glad som en delfin (öh är dom glada?)(vi låtsas det). Annars då? Jag hade skrivit ett inlägg igår men sen ville mamma spela alfapet och då hann jag inte skriva klart så jag sket i att uppdatera. Humppf.

TEAMMORGAN FTW!!!!


Men igår var en konstig dag. Ledig från skolan, vilket iofs var jäääkligt skönt.. Mötte upp mamma på stan vid kvart i ett. Mådde jätte konstigt, darrade och mådde illa. Vi gick runt lite så jag fick luft, sen gick vi till Skånskan och skulle fika. Kaffelatte och chokeladboll. Dock mådde jag så illa att jag inte kunde njuta av det. Fifän.

Tjugo i två var jag tvungen att traska upp mot villan. Samtal med min terapeut som inleddes med en gråtattack. Haha alltså shit. Det var nog det som behövdes, fast utan anledning så var jag så ledsen så ledsen. Sjukt. När jag gick därifrån mådde jag iallafall 100 ggr bättre och det var huvudsaken! Tur jag har min terapeut, hon hjälper mig verkligen.

Cyklade hem, åt sopplunch och sen tvingade jag min bror att färga min heta utväxt. Hihihoho.


Nu börjar klockan bli mycket och egentligen har jag mycket mer att skriva tihi. Men måste borsta tänderna så jag kan cykla mot skolan sen. Har föreläsning idag 8.30. Det kommer en kille som har varit med om en tågolycka i Varberg för några år sedan och ska berätta om hur det är att leva med ett ben, en halv arm osv. Intressant som tusan!

Puss på er.

Vet ni vilken dag det är imorgon förresten? MAH BIRTHDAY :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0