8 dagar kvar, ÅTTA?

mmmmmmmmhm.

Fattar ni att 14 års skolgång är över om åtta dagar? Jag gör det inte.
Jag kommer säkerligen gå ut med tårar i ögonen och en enorm lycka.

Tänk att jag klarade det. Jag fixade det. Ett år extra i skolan som endast har gett mig lycka, stolthet och framsteg för varje dag som gått. Från att ha varit en sluten liten mus till en babblande cirkusapa, det är inte illa på ett år! Från att ha vart folkskygg så det skriker om det till att bli glad av att träffa mycket folk, det är heller inte illa det. Så jävla underbart. Jag har till största del fått mitt liv tillbaka.

Mamma
Pappa
Elin
Storebror
Storasyster
Pojkvän
Vänner
Släkt
Röda villan
Lärare
Skolsköterskan

TACK!!!!!!♥ 

Ätstörningen och depressionen kan slänga sig i väggen!! Efter sommaren SKA jag bannemej vara friskförklarad och fri från alla jävla fettotankar och självdestruktivitet. Jag ska ge allt och ite till för att få en bättre syn på mig själv. Det är värt allt slit, jag vet det. Jag har kommit långt även om målet är en bit bort, men dit ska jag och det kommer jag. Bestämd tjej som aldrig vill se sin familj, vänner och anhöriga lida för att jag är självdestruktiv.

Aldrig mer. ALDRIG.  

Käääääämpaaaaaaaaaaaa Petra!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Thats my girl!!

2012-06-01 @ 11:15:55
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0