Allåhaaa

Hajsvajpådaj!

Onsdag FTW!!! eller? aa aa fast nä. 

Hum. vet into vad jag ska skriva. Typ att min trötthet vägrar att gå över? Försöker ändå att inte bara sitta still, det får mig bara äääännu tröttare (om möjligt). Men blubb vad tjötigt det är. Energi thanks!

Skolan sket sig idag med. Har en miljon saker att ta igen känner jag.

♣ Psykologiprov - relationer 
♣ Naturprov - atomer
♣ Religion - Kristendomsuppgift
♣ Religion - yogauppgift
♣ Religion - livsåskådningsdag (almost done)
♣ Geografi - exogenaprocesser
♣ Geografi - reseberättelse


typ.så.

Min eftermiddag is räddad!!!!! eller? fyfan. Har varken ork eller lust att ta tag i något.
Å andra sidan tar jag studenten om mindre än en månad så nu jävlar!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0