Apuh jag svimmlar snarre

TSHEÄÄNA!

Man ska inte klaga på vädret men helvettski så varmt det är idag.. Kul att tillbringa dagen i skolan som är så kvav att man dör. Nääääää fyförböveln. Hoppas det blir LITE regn imon så det blir LITE syre i luften! snuffsnuff.

Jahapp.

Kul att min förra mentor som jag då träffade ute i onsdags frågade om jag hade nyktrat till nu.. Yeaaaahj vilket bra rykte jag kommer ha nudå. Alkisen petrus. Öh. Nä men såatte. Jag är så jäkla stupid och frågade honom vad jag hade snackat om. Det var visst dock inte så farligt haha. Imorgon kommer jag bli dumförklarad av lärare nr 2 som jag också tjötade med. Halleluja. Slutar aldrig förvånas av mig själv!

Har fått gjort en hel del arbeten idag faktiskt! Både hemtentan i naturkunskapen och provet i materia. Dock hade jag för lite för att bli godkänd på provet så imorgon ska jag visa att jag kan det jag missade idag! Jag kankankan!

Ischa. En dusch nu sen kanske man är människa igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0