Bankbank

Godmorgon sweeties.

I söndags efter jobbet så åkte jag, Elin och & Krilleboy till Gekås. Mötte upp storsiss och sen spenderade vi x-antal timmar där. Jag hittade ett par nya jeans, en t-shirt & en söt tunika + en massa småskit som vanligt.

Sen på kvällen så var jag så trött så jag trodde jag skulle somna in föralltid. Har aldrig känt mig så matt och helt borta i hela mitt liv. Gick och la mig jämte Krille och somnade på två röda. Vaknade med en sjuk skallebank igår och såfort jag reste mig upp blev jag svimfärdig. Scaryyyy som fan. Sjukanmälde mig från skolan och la mig i Krilleboys soffa. Låg som en död fesk hela gårdagen. Sen gick vi och la oss tidigt och idag var det tänkt att jag skulle till skolan men jag är fortfarande helt jäkla matt i kroppen och yr i bollen.

Skumt må jag säga. Men jag har nog fått för lite sömn blandat med en massa stress hela helgen.

Såååå. då vet ni lite. hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0