Blubb

Koooooocko?

Någon här? Haha jag är sämsta bloggarN evah. Men palla känna ett MÅÅÅÅÅSTE..

nä. juste.

Skriver fan när jag känner före. Fattar ni? Heh :)

Idag har jag och pappa haft en far & dotterdag utan dess like.
Först sprang vi en runda tillsammans i skogen, så jädra mysigt!
(kan ju tillägga att det var HANS förslag och mamma höll på att svimma..)

Sen duschade vi, åt lunch och tog bilen till Jula, Expert och till sist Maxi flygstaden.
Pappa åt kåv och vi träffade en trevlig gubbe med en så jädra söt hund utanför Maxi.
En mini jack russel (eller hur det nu stavas :S), MAAAAWH VILLE ÄTA UPP DEN!!!

Sen hem, packa upp varorna & på med MCkläderna. Krilleboy & mammsen kom hem och vi tog en runda till kattvik i torekov. Sjukt mysigt café med utsikt över havet. Våfflor med grädde, socker och sylt + kaffe och ett toabesök senare så tuffade vi hemåt igen. Mamma på pappas hoj och jag på krilleboys! MYSDAG!!









nu väntar jag på tidsoptimisten (krilleboy) som skulle vart här för en stund sen.
Vi ska några gårdar bort och grilla med hans vänner.

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0