Börjar om på nytt, NU.

Hello friends. Ni typ 30 stycken som har orkat klicka er in här till en besvikelse ;)

Fymaj. :(

Jag ska bli bättre nu! Jag har en massa positiva saker att skriva om :D wopppaaah "är det verkligen petra??!?" tänker ni då. Men JAVISST, här sitter jag och flinar åt mig själv som gamla vanliga Petra alltid gjorde.

Jag har mina skitdagar, det är ingen tvekan om det. Men det är alltid samma gamla orsak till varför jag faller. Det har inte med min ätstörning att göra utan annat som jag efter 20 år måste fortsätta att bearbeta trots snart 2 år i terapi. MEEEEEEN. Nu var det positiva grejor jag skulle bubbla om så here we goooooooo!

1. Projektarbetet + rapporten is inskickad!!
2. Jag & min behandlare hade en engelskversion av
samtal idag & jädra vad vi flabbade haha! Jag elika med sämst ;)
3.
Jag har övervunnit både ångest & panik så jäVLA bra på senaste
4. Jag har fått HELGJOBB!! 6-9 på lördagar & söndagar WIEEEHO!
5. Jag älskar min pojkvän och det är tur vi är lika korkade båda
två annars hade vi aldrig orkat med varandra hihi ♥

Vill ni ha en liten bilbomb nu kanfe?

Äh. Det var ingen fråga, jag kör på!



Jag va dösvettig när krille tvingade på mig ett par jävla termobyxor för att dom inte fick plats i väskan..
Paus i Åled eftersom smarthuet hade glömt sin internetdosa tre timmar tidigare ;)


Satt i suuuulän län i väntan på bättre tider, typ. (Eller så var jag en timme tidig till villan)




Blahiiiblaha vad jag hatar väntrum! Så jädra stelt å tråkigt. Fast idag kom receptionisten ut och pratade om vädret med mig i en kvart. Eh, vet inte hur många gånger hon nämde att det var fint väder ute.. (som att jag inte hade märkt det på vägen dit ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0