Fruktstund a la Petra

Tjobre.

Pjuh. Nu är min lista över "to do" halvströken iallafall. Vi behövde inte gå på geografin nu sista lektionen så jag hade knappast behövt gå till skolan då det drog över tiden på villan och hann inte med matten och sen kom jag på att det var nationella prov i engelskan och smart som jag är har jag inte kollat planeringen så missade det!

Bryr mig knappast, kommer ändå inte få G.

Nu blire fruktstund och sen ska jag cykla till kontoret och få mina arbetskläder.
Sen glass och mys på stan med min väldigt saknade vän Cornelia!


Vindruvor & Plommon x2 MUUUUUUUUUUUUUUUMMS!


Grannens söta hundsing, Hampus.

(trodde han skulle käka upp en annan hund när vi var ute och gick, jädra vad han skällde! huhu)


Kommentarer
Postat av: camilla

Hade du en mysig eftermiddag och kväll?:D



tack sötnöt, usch benet känns fortfarande inte bra, grymt irriterande:O



Puss på dig:D

2012-05-05 @ 07:08:08
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0