Full rulle jag vill ha en bulle

Tjohej gott folk!

Vilket fäääntästiskt väder vi har idag då!? Mawh älskar Halmstad, dagar som denna. Sommarstad!!

Idag har jag vaknat (nehe?) ätit frukost (nehe?) och vart på villan (nehe?) heh.
Efter villan spelade jag & krilleboy tennis utanför mig en timme och sen åt vi maaaat.
Sen var han så snill så han hänkade mig till min mosters hus som jag lovat att städa.

Sagt å gjort. Dock blir det så jävla dammigt snabbt -.- men hoppas hon ser skillnad iallafall!

Sen en dusch på det och nu har jag fixat mig inför kvällen. Ska in till stan tio i sju och möta upp fina flickor och sedan ska vi ut och äta och fira Kim som fyllde nitton härliga år häromdagen! WOPPPAAAAAH :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0