GO SVERIGE!!

Ligger i min älsklings soffa jämte skönheten by him self.
Hockey på teven och en skål med uppätna jordnötsbågar.
Kan det bli bättre eller? Nja. tveksamt!

Idag har jag vaknat lite bakis efter en awesome gårdag. Det var inte meningen att jag skulle inta alkohol men är man hos sannas family så är man ;) mohuihi! Fettnajs middag och ölspel med mormor mona. Coolaste mormor jag har sett haha! Hon fick bestämma regel, och vad säger hon då? Om inte att vi ska ställa oss på stolen när vi får straffklunkar. HAHA bäst!

Vid tio var vi inne i stan, tog en dricka på bullen och hade det jäkligt mysse! (att jag skämde ut mig inför mina lärare på skolan som också var där är ju en annan femma..) såååå typiskt petra.. Sen fortsatte kvällen på corner med dans och cidör tills min kropp la av och ville gå hem. Tack fina flickor för en perfa kväll!!♥


saknar greket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0