Godmorgon (middag för mig, typ.)

Är det bra med er då? Skiner solen på er? Halmstad är underbart att bo i just nu. LÖV IT!
Klockan är bara strax innan åtta och det är redan 17 grader, fattar ni? SJUTTON GRADER?!

Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen där jag var från 6-7 idag igen. Jag glömde skriva vad jag jobbar med igår, om någon bryr sig liksom heh. Jag ska börja städa på Ica Maxi här på öster varje helg 6-9. Tidigt som fan, i know. Men å andra sidan har jag hela dagarna framför mig :) Hihi. Iallafall, nu de senaste två dagarna har jag vart där en timme och fått lära mig vad som ska göras. & det är inte lite det så därför ska jag dit imorgon med och lära mig det sista. Trodde dock inte att jag skulle säga detta.. men FAN VAD KUL DET VAR! :D Jag fick köra såndär maskin å grejer, putsa fönster å hej å hå. Mycket bättre än att springa upp och ner i trappor!



woppahwoppah.

Resten av dagen ska jag spendera tillsammans med massa ogjorda skoluppgifter.
Ska bli klar med allt överflödigt nuuuuuuuu så jag slipper det seeeeeeeeeen.

Är fett shoppingsugen också... röda bralls vill jag införskaffa mig, men jag har lovat
att spara mina pengar tills vi ska åka till gekås efter den 25:e! KATSHIIIING.

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0