Haaaajhaj!

what a day!

Snacka om tappra idrottstreor vi har varit idag! Triathlon mot parallelklassen.
Vi förlorade tyvärr men alla var så jädra duktiga!! Stolt över oss :'D

Först simmade amanda, bytte av med agnes som cyklade, bytte av med mig som sprang, bytte av med jessika som simmade, bytte av med fanny som cyklade och till sist till kim som sprang. Suuuukt bra jobbat tjejer!!

Killarna i klassen vann iallafall, congratz! Fyfan vilken otur jag hade eller. PRECIS när jag ska springa, vad händer då? Om inte att regnet verkligen VRÄKER NER? Hade min tjocktröja på mig när jag sprang också. Snacka om att den vägde flera kilon av allt regn efter ett tag haha. YEY!

När alla hade gått i mål så slängde vi oss i duschen, gjorde oss i ordning och gick sen upp i arenahallens loge. Taco-buffé som hette duga. Jävlar med mat! Vi är ju idrottselever men jessus, sjukt ju haha!

Sen prisutdelning och stipendiumutdelning & där var dagen over and out.

Har inga bilder från dagen, det regnade ju i princip av och till hela tiden.

 

 


Kommentarer
Postat av: camillaa

lät som en kanonkul dag:D bortsett från regnet då haha:)



hoppas kvällen blir minst lika skoj:D kraam

2012-05-16 @ 22:14:25
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0