Lördag fast det känns som söndag. typ.

Shajna!

Sitter här och sitter. Pappa och Krille kollar hockey och jag är typ levande död. Så jädra trött i ögat!

Efter tre timmars jobb, frukost x2, Varberg och hämta Elin & Matte som har vart i Barcelona (inte avis alls....), pizzalunch i Vbg med storasyster & pedda + mammse och negrarna (Inte helt fel må jag säga.) Fast var så sjukt mätt redan efter allt jäkla godis. -.- Sen hem, chilla en stund, bli hämtad av Krille, ner till stranden och köpa glass & vinna i airhockey(!!!!!!)...SÅ är jag rätt trött i kropp & knopp neeeu ;)

Nä. nu ska jag läsa min bok som jag & mamma fyndade på torget i Varberg :) Imorgon är det jobb 6-9.

TJINGELONGKALSONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0