Onsdag och en jädra massa plugg!

Haj på daj!

Underbart väder idag med, guppie! Hehe. Fast det hade kunnat regna idag som sagt, då jag måste pluuuuugga röven av mig. Steg upp ur krilleboys säng för typ två timmar sen och har sen dess suttit och letat mailadresser till mina lärare och försökt få ihop lite arbeten samt skickat in några. Nu är det kanske inte såååå himla mycket kvar ändå. På måndag sätts betygen och jag ska bannemej inte gå ut med fler IG:n än det jag har sen ettan i naturkunskap A och nu i engelska B. Så det så.

Nä nu ska jag fixa kaffe och sen kolla vad som återstår av pluggandet.
Halv två ska jag till villan. Ska möta vågen efter typ 2 månader. fifaaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0