Pluggelino

Tjoooooohoooo!

Måste börja med att Gratta min fina favoritdampkåmpis KIMBÄRLYJ GRÄJKO :D
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS STUMPAN!!!!!!♥♥


sämstbildkvalité. tur det är en skönhet på bilden dåra!

Jahapp. Annars äre stressigt i casa a la petra. Jädra vad mycket det är nu i slutspurten. Har sagt det innan men måste säga det igen, VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR spara allt till de sista veckorna? ÅH så dumt.

En lista till mig själv.

Psykologiprov nästa vecka
Psykologi seminarie nästa vecka (inte så stor)
Geografi - Reseberättelsen
Geografi - Endogena processer
Religion - Islam (nästan klar!)
Religion - Religionsdag
Religion - Yogauppgift

Natur B - prov atomer nästa vecka

vad mer? shit jag är helt snurrig i bollen efter x-antal timmars pluggande!

Ikväll ska jag tvinga min käre far att löpa en runda sen ska jag även tvinga med honom att kolla krilles match. Japp han vill jäääääääääääätte gärna umgås med mig. heheheheheheh.

Åhnä. Jag har ju förfan inte ätit lunch!
Får rota i skafferiet sen ska jag nog ta en promenad med grannens sötnos hundar som jag har blivit helt kära i. HEJSVEJ :D


äckligt smal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0