Skeppåhoj!

Land i sikte?

Nja om man räknar med att min säng är min oas så kanske jag har land i sikte ;)

Vilken dag jag har haft..
Städat, pluggat, städat, pluggat, städat, läst bok på ballan, ätit, ätit, ätit

ja typså. Har alltså suttit på ballan en stund i skuggan och ändå fått lite färg i fejjan. Bra skit!!
Har ångest över balen. Jag kommer gå där som en albino om jag inte tar tag i solningen nunuNU.
Så hoppas vädret håller sig såhär fint hela veckan, så kaaaanske det finns ett hopp för mig med ;)

Elin och dem andra är på stranden och spelar minigolf och skulle grilla. Jag sitter här och är rädd för att det ska börja åska.. Sån jävla usel fobi jag har eller. Får ju fan inget socialtumgänge. Störda cepe med.

Hörde att religionlektionen hade förstörts av omogna killar idag. Så jävla respektlösa! Och dem ska ta studenten om tre veckor? Nja..idioter. "Hejdåååå boooooys hälsa rektorn på torsdag.." ;) Pfftttt!

Nog om det.

Nu ska jag plugga lite till inför naturprovet imorgon. Tycker fortfarande inte att det sitter där det ska.
Hataaaaaar atomskitdelen. Jonföreningar, kolväten och fan å hans moster....

TJING

EH

LING




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0