Answer

Kuuuuuuul att iallafall tre stycken gav mig lite frågor. Tss! ;)


1. Hur hanterar du mat och godis nu? Funkar det bra - alltså att du äter typ vad du vill (sen att du fortfarande kan må dåligt av det förstår jag). Men har du nåt du inte kan äta fortfarande? (även då du alltid har varit duktig på att gå emot, tycker jag. starka, duktiga petris).

Jag hanterar det väldigt mycket bättre än innan. Jag tror det är väldigt mycket tackvare min pojkvän. Jag har liksom insett att man kan äta godis och kramas på samma kväll. Man blir ingen äcklig bacill av lite godis i magen. Dock har jag svårt för snabbmat men det är INTE FÖRBJUDET längre. Jag äter det ibland och försöker acceptera att det var okej.

2. Hur träffades du och din pojke? (ja, för jag är SÄKERT den enda som undrar..)

Hiiihi, normalt att det pirrar i magen av den frågan eller? Nej men jo. Jag och min kära lilla pojke blev ett sånt där "efter tre ragg" HAHA. Det är faktiskt sant. Vi träffades på krogen precis innan the corner stängde, vid garderoben. Han gav mig kommentaren "Jävlar vad fin du var" och frågade efter mitt nummer. Han fick aldrig det då, men jag tog hans. Tvekade först om jag skulle sms honom dagen efter men gjorde det på söndagen (vi sågs första gången på fredagen alltså). Vi smsade några dagar och sen blev jag hembjuden på middag hos honom. FETTNERVÖST! & vad bjöd han på tror ni? Om inte Bacongryta med potatismos ;) Efter det var jag såld. Han är bäst ♥

3. Vad vill du göra efter studenten, bestämt dig ännu? bert

ÅH. Jag vill så himla mycket! Nu på senaste så vill jag göra allt och lite till när jag äntligen gått ur skolan. Jobba, resa, flytta hemifrån, plugga vidare (till polis kanske?) och skaffa familj.

och snälla. när du svarar på frågorna så får du ta bort de fula gubbarna jag lägger till - man vill ju framstå lite normal va?

ÅH.. ger dig en bamsecyber kram!!!!!!!!! och en puss. bertbertbert <3

Mohoihihihihihi jag var tvungen Tovelisa ;)




Dina 3 favoritlåtar just nu?

You Learn-takida, Ängeln i rummet-Laleh & Free Fallin-Tom Petty

Den senaste filmen du såg?

Breaking dawn, wohooooooo bästa evah!

Hästar eller enhörningar?

Enhörningar, heltklart! Helst en som kan flyga!

1 sak som du önskar dig i julklapp?

Bara en bra jul. Det vore fint.

Hoppa fallskärm eller bungyjump?

WallaH..... får man säga inget utav det?! jag dör lite bara jag tänker på det. FAAST. Å andra sidan så hade det vart jääävligt häftigt något utav det!

Planer efter studenten?

SEE ↑

KAN JAG FÅ EN KRAM??

OFC MIN FINA BATMAN!!♥♥

PUSS OCH GOS PÅ DIG, min finaste wonderwoman! <3

 

nöten 1 om FRÅGA PÅ HEJ Å HÅ!:

...om jag skriver tre frågor med olika "namn", räknas det eller måste frågorna komma från "olika" så att säga...?:D:D:D

så, fråga 1 då...hmm....Jo, HUR HAR HELGEN VARIT????

/bajs bert

Haha älskade favoritnöt! Min helg har varit U-N-D-E-R-B-A-R på alla sätt å vis! :D 
Världens sötaste bebbe, bästa sällskapet, hemlagad pizza, poker, mys & massa gotte!!

nöten 2 om FRÅGA PÅ HEJ Å HÅ!:

(tss!)
tog du RIKTIGT HAND OM DIG SJÄLV nu då??

/bajs kurt

Det kan du va så säker på! Om inte så tog min fina pojkvän hand om mig ;) hihi! 

nöten 3 om FRÅGA PÅ HEJ Å HÅ!:

...saknar dig<3

Och jag dig!!!♥


Kommentarer
Postat av: Tove

meh.



oh, oh, i have another one!



jo, HUR är det att ha pojkvänner och en tvilling, alltså, vad tycker era pojkvänner? Nu är ni inte identiska, men ändå.. blir man inte lite rädd att ens pojkvän typ ska missta en eller dylikt hahaha fan va mobbad jag är.



PUSSSSS



anv: hallon

lösen: jordgubbe

2011-12-04 @ 22:29:48
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0