Ensåndäringalista

Hur gammal är du om fem år?

- Tjugofyra år och 319 dagar exakt ;)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Klassenfifän!

Hur lång är du?

- Oh, min idrottslärare mätte mig och Kim idag. 166 så jag har bannemej växt 0.5 cm haha!

Vilken är den senaste filmen du sett?

- Hostel 3. Helvete så läskig. Ja. fast ni blev väl klart inte förvånade efter förra inlägget?

Vem ringde du senast?

- Mammsen. Hon hade tappat sin cykelnyckel klanten.

Vem ringde dig senast?

- Mamma men jag orkade inte viska under lektionen så jag ringde upp senare.

 Hur löd det senaste sms:et du fick?

”Sch!” Från Elin. Man ba tackbock.

 Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Inget utav det. Jag är nog den enda i hela världen som inte tycker om mobilen överhuvudtaget. Kan bero på att jag ALLTID stressar upp mig så fort den låter. Vare sig sms eller samtal. Värst är dåfan doldt nummer.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Varken eller, sambor!

När såg du senast din mamma?

- Right know. Har en bra utsikt över köket och mammsen som kockiN food. (Shit vad skrev jag egentligen?!)

När vaknade du i dag?

- 05.55 när krilleboy råkat trycka fel. Tack för väckningen baby..

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- I en villa eller en stor lägenhet med krilleboy och våra 2 barn+hund.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Jag minns inte men det var roligt iallafall!

Hur stor är din säng?

- 1.60. min underbara, kära säng.

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Deeeeeeeedu. Nä men vafan. Blir man inte avklädd så behåller jag dom helst på. Pyjamasbrallorna alltså. hehe.

Vilka städer har du bott i?

- Halmstad. (varför heter det Halmstad egentligen? Ska vi ha mycket halm här eller vadå?:s)

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Skor eller strumpor, mina fötter är gråwwwsä.

Är du social?

- Deeeet kan dock variera men innerstinne är jag en väldigt social chey.

Tycker du om kaffe?

- I löv it.

Vad dricker du till frukost?

- Kaffekaffe (2 koppar alltså)

Sover du på någon särskild sida?

- Höger, det har bara blivit så. När jag sover ensam bäddar jag inte ens upp vänstersidan.

Kan du spela poker?

- Jag har bannemej lärt mig i mina dar!


Tycker du om att mysa/kela?

- Maaaow, ja det bästa som finns ju.

Är du en beroendemänniska?

- Ja fast inte lika mycket som innan!

Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Nääääääärå inte alls. Elin elin elin min elin kanske :)

Vill du ha barn?

- JA!

Har du någonsin åkt ambulans?

- Naj, tacka gudarna för det.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Mat och småskit.

Sover du med gosedjur?

- Krille är gosig och människor är ju ett djur? Krille = mitt gosedjur.

Flirtar du mycket?

- jag pillar hellre en apa i röven än att flirta seriöst *blinkblink*


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Naheru. Grymmaste chaffisen evah!

Vilken var den senaste boken du läste?

- "Winners" som vi hade i läxa på engelskan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0